Miłość w powietrzu

Jeżeli takie serca zawisnął nad kuchennym stołem, bez przesady można powiedzieć że miłość jest w powietrzu ! Co jest fajne w tym projekcie ? Jest kolorowy, co wyciągnęło mnie z mroku zimy. Jest bardzo prosty i przyjazny dla małych dzieci. Dzieciaki robią tu prawie wszystko same, doskonaląc swoje umiejętności motoryczna. A do tego, co jest dla nich ogromną frajdą, przyczyniają się do upiększenia domu.  Moje dzieci i ja mieliśmy dużo radości tworząc nasz mały sercowy projekt 🙂 .

Co było nam potrzebne:

* papier z bloku rysunkowego

* farby

*pędzelek (opcjonalnie)

* nożyczki

* dziurkacz

* nitka

* taśma klejąca

image (2)

Najpierw wycinaliśmy serca. Moja 2,5 letnia córka poprosiła mnie o wycięcie kształtu, a później sama zajęła się resztą. Jej ulubioną techniką malarską jest malowanie paluszkami.

imageDziurki w serduszkach najlepiej robić przed malowaniem.

image-8Jeżeli chcecie serca można pomalować z obu stron. Trzeba tylko odczekać, by po pierwszym malowaniu przeschły. My druga stronę ozdobiliśmy używając kleju brokatowego.

image (1)Serduszka na początku rolowały nam się trochę. Ale po wyschnięciu, poodginaliśmy je w odwrotną stronę. Zawieszone nad kuchennym stołem wniosły uroczy akcent walentynek do naszej domowej przestrzeni.

Skomentuj

