Walentynkowe galaretki

Oto proste i słodkie Valentynki 🙂

Co było nam potrzebne:

* galaretka

* serek waniliowy

* foliowa torebka na kanapki

image (2)Galaretkę (najlepiej różową, więc np. o smaku truskawki, wiśni, poziomek) przygotowałam według przepisu na opakowaniu, rozlałam do salaterek, odczekałam aż wystygną i włożyłam do lodówki do stężenia. Do zrobienia serduszka użyłam foliowego, śniadaniowego woreczka – w jednym z rogów robiąc dziurkę i wyciskając przez nią serek.

image

Gotowe !

Proste a dużo radości 🙂

image (1)

Mniam. 🙂

Skomentuj

